1.0.4 in a nutshell

Written by Over on 26 August 2012. Posted in Hry

Patch 1.0.4 je už skoro týden onlajn a nebudu to zbytečně protahovat - je super. Friendlist je hned o něco aktivnější, počet public her vystartoval nahoru o pár tisíc a chat channely jsou opět plné života. Těžko říct, jak dlouho to vydrží, ale 1.0.4 evidentně efekt měl - lidi se vrací a hra je lepší.

Největší fýčr patche jsou Paragon levely. V článku o nich jsem psal, že jejich hlavní plus je to, že ukazují progress. Po praktickém ozkoušení mě ale došlo, že je tu ještě jedno plus - nedají se koupit na aukci. A takové prvky hra potřebuje jako sůl. Dále slouží jako rychlý odhad nabušenosti postavy - když se vám do hry joine Paragon 12, tak víte, že ten ostudu dělat nebude. Přibývají příjemným tempem a s rubínem v helmě to jde docela svižně.

Balancování skillů class taky funguje - hrajeme public hry (jo, Inferno v partě je konečně rozumná a dost zábavnější volba) a zvlášť Wizardi používají víc různých buildů, které před patchem nebyly použitelné. Arcane Torrenty, ne-Venomové hydry, Familiary a podobně. Witch Doctorští peti dokážou tankovat a z nejhorší classy ve hře se rázem stává jedna z nejužitečnějších, také díky tomu, že mají natůněnější mana management. U DH je konečně použitelný Rain of Vengeance, který se tak stává docela slušným ultimátním kouzlem.

Další změny se dotkly lootu. Nedokumentovaná, avšak očividná změna je to, že padá víc legendárek - první den po patchi mi padlo dost nabušené WD mojo (šlo za 30 euro) a po rychlém průzkumu na trade chatu a forech fanstránek i ostatní hráči měli průměrně dvakrát třikrát víc legendárních předmětů než obvykle. Ty jsou nyní opravdu natůněné a hýbou ekonomikou, protože je chce skoro každý. Tome of Secrets padají taky o dost častěji, stejně jako potky. Možnost rollu vysokého DPS na zbraných pod ilvl63 hodně pomohlo itemizaci (konečně padají použitelné věci).

All-in-all, patch se povedl a Diablo 3 je po dlouhé době opravdu zábavné. GG Blizz, teď chci PvP!

 

Share