The plot thickens...

Written by Over on 24 March 2012. Posted in Hry

Tak ještě jednu poslední (EDIT: tak ne no) o zakončení ME3. Je to docela zajímavá kontroverze a už se v tom šťárá opravdu dost lidí. Jeden pisálek z BW odpovědný za příběh, dialogy a cutscény se na pennyarcade forech rozpovídal o zakončení, o tom, jaké mělo být a o tom, proč vůbec je takové, jaké je. Většina takových případů jsou jasné fake - ne však tento. BW PRko se to dokonce snaží ututlat, ale v podstatě tím víří vody a jen tomu víc přidávají na kredibilitě.

A že je to zajímavé čtení! V podstatě dokazuje, že na zakončení ME3 dělali úplně jiní lidé než jejich tým odpovědný za příběh. Přesněji řečeno, dělal na něm naprosto sám nenáviděný Casey Hudson, šéf vývoje ME3. Shrnutí situace můžete najít zde.

Je to tak trochu postavené na hlavu. Z jakého důvodu se pro tohle rozhodli? Pisálek (tento je zodpovědný např. za Mordina, Tali, Jokera a DLC Lair of the Shadow Broker) píše, že celý BW tým pisálků s tím nesouhlasil, ale přesto to tam vrazili. Nehledě na to, kolik (ne)logických děr v příběhu tím vytvořili. Tomuhle jednoduše nerozumím. Nedává to smysl. Přitom konec, který sám navrhovali, byl o tolik lepší - uzavře hlavní linky, odpoví na většinu otázek a je ovlivněn rozhodnutími Sheparda, které udělal od začátku ME1čky. Prostě bullshit.

Je to ale trochu ironické, když se podíváme na Mass Effect 3: Final Hours a to přesněji na tuto část. Casey prej nechce být "ten týpek, který zapomněl uzavřít dějové linky, které chtějí fandové vidět dokončené". Nevím, jestli si ze svých fandů dělají v BW prdel, nebo jsou vážně tak blbí.

BioWare se změnilo. DA2, SWTOR, ME3... co se s nimi sakra děje?

 

Share