Tak reálný, až to museli opravit!

Written by prosek on 26 March 2012. Posted in Hry

Battlefield 3 tu má megapatch. Vono totiž tam byly hodně zlé guny, co střílely a moc zabíjely nešťastné hráče. Nebo jim tam rakety lítaly jak chtěly.  Tanky nezabíjely jiné tanky. Vůbec se to tam nějak sralo...kurva válka a vono je tam nějak moc kulek, broků a na každým rohu C4 a ve vzduchu letadla ty vole.

Prohrabal jsem se hodně dlouhým seznam oprav a změn. Je jich mnoho, seznam dlouhej jak kabel od klávesnice. Asi bych tomu nevěnoval větší pozornost, ale hned první bod v seznamu oprav u "vozidel", a to že letoun (vozidlo) A-10 je "stíhačka" mne uvedl do stavu pohotovosti. Ten seznam obsahuje takové množství úprav zbraní, včetně naprostých blbostí, které buď naprasili vývojáři, nebo překladatel, že musím komentovat.

První je citace z výše uvedeného linku, za pomlčkou minimalistický úvod do reality.

"Upravena hodnota poškození od Buck a Flechette nábojů, aby více odpovídaly ostatní zbraním." - no, takže buckshot a flecheette jsou náboje do brokovnic, určené pro radostnější likvidaci velkých cílů - buckshot, jak již z názvu vyplývá, je s oblíbený lovecký náboj. Flechette už je jiná liga - vyvinuté extra na lidi. Ovšem promovat, že Battlefield 3 je super čupr dupr "", a pak redukovat dva z nejbrutálnějších brokových nábojů kvůli ufńukaným hráčům, to mi hlava nebere. Buckshoty v ráži "000" mají v nábojnici potenciál půlky zásobníku pistole ráže 9 mm. Sakra, jak to chcete redukovat? Vždyť právě kvůli jejich masivní účinnosti na cíl tyto náboje vznikly!

"Vylepšen potlačovací efekt pro pistole .44 magnum, .357 magnum..."  - já vůbec to slovo "potlačovací efekt" nechápu. Kterej idiot to vymyslel? Jo, a mimochodem, ty dvě ráže jsou vůbec nejsilnější pumelice, co kdy kdo do revolverů vymyslel. Ano, jsou extrémní výjimky, ovšem natolik exotické, že nemá cenu se jimi v reálném military nasazení zabývat. Kde udělali soudruzi z DICE chybu? Kromě toho, zrovna moc "pistolí" pro revolverovou munici neznám.

"Zvýšena damage TOW zbraní vůči obrněným vozidlům." - hezkej fail. TOW je komplet, který zkrátka na jednu ránu dává téměř cokoliv. Možná by měl problém s čelním aktivním kompozitním pancířem tanků poslední generace, ovšem se zbytkem vozového parku si poradí s přehledem.

"Vylepšení „Pod radarem“ nyní zabrání zaměření i raketometům Stinger a IGLA." - epic hovadina, bez komentáře, to vymyslel debil.

"The M26 MASS frag a slug náboje jsou nyní účinnější než u pumpovacích brokovnic." - blbost, brokové náboje jsou účinné stejně. Je jim jedno, jestli je vypálí pumpa, nebo semi, či auto hlaveň.

A z keců to těžkých hlavních a úsťových kompenzátorech jsem se zlomil smíchy v pase. Takže kompenzátor prý váhově zatěžuje hlaveň...looool!

Z celého seznamu, hlavně toho, který se týká přimo vlastností gunů a munice, mám nepříjemný dojem, že hráči už mají realističnosti plné zuby. Jak jinak vysvětlit změnu parametrů, kdy se snižuje počet broků v nábojnici, zvyšuje zpětný ráz, snižuje damage u zbraní, které ho v reále mají tzv. absolutní. Dobrá je také část o tzv. těžké hlavni. Větší snůšku kravin na téma těžká hlaveň, foregrip a tlumič záblesku jsem v životě neslyšel.  Jo, a prej redukovali Famase, čímž poněkud NErealisticky degradovali velmi kvalitní bullpup pušku do kategorie nerealistický BF3 gun.

Z celého seznamu oprav mám pocit, jakoby nešlo o opravy, ale o wish list ubrečených hráčů, kteří velmi realisticky dostávali na prdel, a tak si vydupali u DICE na zlé, ošklivé guny nasazení handicapů. Pokud to půjde takto dál, Battlefield může na "kulervoucí reál" zapomenout.

No, přiznejte si to...Battlefield 3 to s tou realističností trochu přehnal, co? Takže zpátky na stromy...pardon, k Modern Warfare stylu. Pro skalní fans té pravé, nefalšované, křupavě sladké realističnosti to musí být docela potupné.

Over má pravdu - BF3 je codko s vozidly a vrtulníky a letadly a většími mapami. Trochu té kooperace jako třešinka. Nic víc - trochu poladěné CoD. Tečka.

Share