Hry

Buy or not to buy?

Written by prosek on Wednesday, 24 October 2012 10:35. Posted in Hry

Prý tuhle hru nemají recenzenti. Prý ani pořádně nefachčí, aniž by na ni hned po instalaci novopečený štěstím hýkající majitel nenapral superpatch. Prý tam něco smrdí.Že by Frostbite začal roztávat? Smrdí ryba od hlavy, nebo od enginu?

Já nevím, je mi to jedno. Jelikož jsem se těšil moc, a protože je na cestě Black Ops 2, tak zřejmě nejdřív pořídím BO2. Mám tušení, že MW 9, nebo deset (já už ani nevím) na tom zastaralém a léty prověřeném enginu asi poběží bez větších problémů. Recyklát, ale funkční.

To není o tom, že bych byl nějaký extrémistický MW lover. Je to pouze o dojmu nejenom z hraní, ale hlavně o pocitu z uživatelské přívětivosti těch her. Jestliže totiž hypuju produkt, vychvaluju do nebes engine, valím tuny prachů do marketingu, a pak musím na hru vydat patch dlouhej jako Zlaté stránky, měl bych dodat zákazníkům produkt hotový a plně funkční. No a také bych měl rozdat hru v časovém předstihu co nejvíce recenzentům. EA si za prvé zřejmě nadělala do gatí z BO2, nebo za druhé, něco se jí na tom vychvalovaném produktu zase podělalo. Nebo obojí. Také se na inetu spekuluje o fikané antipiracy ochraně. Sedím tady, piju kafe a lámu si hlavu nad takovou fičurou. Chtěl jsem na to vymyslet nějaký vtipný příměr, ale nic mne nenapadlo...ani myšlenka. Teda jedna ano - koupím si auto, a teprve poté, co se výrobce ujistí, že jsem ho zaplatil, a že skutečně vlastním řidičák, mi dodá SW do řídící jednotky. Jo, trochu přitažené za vlasy, co?

Crashing this plane!

Written by Clank on Thursday, 06 September 2012 06:53. Posted in Hry

"Pane, díky novému rozšíření Armored Kill se bitvy přesunou na otevřené mapy, pane!"

"Dobré zprávy, vojíne, konečně je konec těm šmejdům s brokárnou kempícím za rohem! Takže bojový plán: obsaďte capture poi... CO TO SAKR-" 

ENEMY KILLED! +100
Headshot +10
Marksman +5319


 A když už jsme si najeli na atmosféru map otevřenejch jako městská knihovna (konkrétně třeba pardubická), dám Vám hned na lačno jednu dobrou radu: pokud se chcete v Armored Killu dožít alespoň deseti bodů za týmový spawn, USASy a Dé-Á-Ó dvanáctky zahoďte na Donya Fortress do nejbližší nálevky se svěcenou vodou (nebo ve Scrapmetalu do drtičky železa, pokud jste dobrodruh). Jejich účel naprosto pozbyl na užitečnosti, Close Quarters teď někde bulí v koutě (moc na výběr mu toho nezbývá) a mapy z něj mají stejnou konzistenci hráčů, jako má Vatikán muslimských obyvatel - z náhrobků bojišť Firestormu, Caspianu, Khargu a Waku se pomalu začíná sfoukávat prach, protože Battlefield tu drobnou rýmičku infikovanou od CoDka přechodil bez větších úhon a servery opět ovládají mapy popisující význam a odkaz téhle série - hrací plocha zabírající víc, než jenom letiště nebo vlaková stanice (CoD? CS? neznám) a bojové techniky tolik, že by se vláda a armádní rozvětka KLDR ukousala závistí. Hoďte se ve škole marod a v práci uneste šéfovu manželku (tj. sekretářku), protože během následujícího týdne si zajedete na hory, do podhoří (noční trasa), do poušťě a do ráje ekologů... a budete se bavit, a to bavit natolik, že se nějaká projížďka pařížským metrem nebo vizita íránských trhů a bazarů během několika málo vteřin promění v absolutní stereotyp. Značka - tanky a čtyřkolky s sebou, můžou se hodit.

 

Vrtěti CEPHem a CELLem...

Written by prosek on Wednesday, 29 August 2012 20:21. Posted in Hry

"Stalo se toho mnoho mezi korporacemi CELL(em) a CEPH(em), což jsou tvůrci různých nanosuitů... společně vytvořili takovou kopuli, kterou chrání lidstvo před útoky mimozemšťanů z velkých měst.... kam se mimozemšťané víceméně přestěhovali." Takže na lidstvo útočí emzáci, kteří se nakvartýrovali do velkých měst.  No jasně, kdo by taky chtěl útočit z nějaké Horní Dolní, když může vegetit v metropoli. Ráno skočí do metra, za hoďku jsou na periférii, pak příměstská MHD a šup, za chvíli drancuju a pouštím hrůzu na Kladně.

Tak tato perla zazněla v pořadu INDIAN.

Proboha néééé! Jsem ochoten připustit, že jednotlivé "kopule" jsou ve třetím dílu jakousi překážkou pro kousavé hlavonožce, aby se nešířili dál do světa (což zajisté po vydání hry dostane zásadně jiný, velmi zištný rozměr), ale to "spojení korporací", vyrábějících různá technologicky nabušená kvádra mi nějak nesedí. Díky českému překladu není přesně slyšet, co říká anglicky producent Michael Read, takže nelze s jistotou říci, kdo to vlastně zprasil.

Jisté je pouze jedno - CEPH není žádná korporace sakra!

1.0.4 in a nutshell

Written by Over on Sunday, 26 August 2012 13:17. Posted in Hry

Patch 1.0.4 je už skoro týden onlajn a nebudu to zbytečně protahovat - je super. Friendlist je hned o něco aktivnější, počet public her vystartoval nahoru o pár tisíc a chat channely jsou opět plné života. Těžko říct, jak dlouho to vydrží, ale 1.0.4 evidentně efekt měl - lidi se vrací a hra je lepší.

Největší fýčr patche jsou Paragon levely. V článku o nich jsem psal, že jejich hlavní plus je to, že ukazují progress. Po praktickém ozkoušení mě ale došlo, že je tu ještě jedno plus - nedají se koupit na aukci. A takové prvky hra potřebuje jako sůl. Dále slouží jako rychlý odhad nabušenosti postavy - když se vám do hry joine Paragon 12, tak víte, že ten ostudu dělat nebude. Přibývají příjemným tempem a s rubínem v helmě to jde docela svižně.

Paragon system, lepší end-game pro D3

Written by Over on Monday, 20 August 2012 19:40. Posted in Hry

Nejočekávanější blog od Jaye (ano, od TOHOHLE Jaye) o patchi 1.04 (možná už zítra - nechci to zakřiknout), je tu a pojednává o tzv. Paragon systému. Ne, není to Paragon/Renegade alá Hmotový defekt, klídek. Je to něco mnohem lepšího - tedy, minimálně na papíru.

Řeší totiž jeden z hlavních failů D3ky - obsah hry po lvlu 60. Co děláme teď? Člověk se logne, nahodí nejnabušenější gear co má a jde vraždit. Hraje hodinu, dvě, nic nepadá, prodá junk, salvagne lepší junk, repairne si gear za padesát tácků a zjistí, že tím hraním šel do mínusu a že toho Azmodana na Infernu asi nikdy takhle nedá. Nuda, hra hráče nenaplňuje, není poznat nějaký progress, logicky dalším krokem je buď levelování altů, nebo uninstall.