Hry

This is gonna be LEGEN...wait for it...DARY

Written by Over on Wednesday, 15 August 2012 10:55. Posted in Hry

Developer blog s popisem nových legendary itemů je tu a nebudu zakrývat svou radost - Blizzard to udělal ještě líp, než se čekalo. Nejen, že se omluvil a přiznal selhání (současné legendárky jsou neuvěřitelně špatný), ale doopravdy je vytůnil. Fakt.

Obrázky mluví za vše tak upalujte na stránku blogu. V podstatě ale Blizz buffnul nejen holá čísla o pár desítek až stovek, ale více jak 50 (tzn. v PR jazyce 51) legendárkám přidali nabušenější vizuální efekty a unikátní schopnost. A ty vypadají opravdu užitečně, zvlášť u staré dobré Burizy (škoda že je jen lvl40). Shielding, charmy, hořící stopy, smrtící prdnutí nebo přivolání démona/anděla s fire chainy, můj cool-o-meter to točí mimo škálu, tak moc je to cool. 

Magič se nikdy nefláká

Written by Clank on Wednesday, 15 August 2012 21:18. Posted in Hry

Není to ani tak dávno (ikdyž nedávno to taky zrovna nebylo), co jsem jakožto nezaujatý bloger publikoval na nejmenovaném herním portálu Zing.cz zaujaté preview na hru naprosto neokoukaného čarodějnického konceptu (Harr...ehm, co?). Bohužel, tvrzení na tomto portálu vyřknutá by bylo nejlepší dvakrát vědecky prověřit, nechat schválit Kongresem a k tomu všemu získat podpis britské královny... a nebo víte co, neberte je vůbec v potaz. Tehdy mnou tolik opěvované Sorcery je totiž jednoduše sračka.

Quo vadis, Diablo?

Written by Over on Friday, 10 August 2012 17:55. Posted in Hry

Preview na patch 1.04, který by měl launchnout ke konci srpna, je konečně tady a vypadá to fakt nabušeně. Diablo 3 má mnoho problémů - až příliš. Zatímco samotný boj je úžasný a ve svém žánru nemá konkurenci, herní systémy na pozadí a především předměty stojí lidově za hovno. Nemotivuje to, šance na užitečný item jsou příliš malé, každá classa má předem dané staty, které chce boostovat. Na papíru (nebo spíše na monitoru) to vypadalo skvěle, ale v praxi to nějak nefunguje. Prostě se v high end Infernu dostaví nuda. 

Tak co nám kucí Blizzárdští ukuchtili? (TL;DR verze níže)

CO-OP

Jeden z hlavních nedostatků Inferna bylo a je jeho scalování, které nepřímo hráče nutí hrát solo. Jednoduše se to nevyplatí, hrát ve skupině. A vzhledem k tomu, že diablovky jsou o dosažení nejoptimálnějšího způsobu farmení, není divu, že skoro nikdo v grupě nehraje.

Proto v 1.04 Blizz odstraňuje vyprůměrování MF a GF - každýmu padnou itemy podle jeho hodnot MF a GF a ostatní vás neovlivní, jako je to teď. Vyprůměrování do hry dal Blizz především z toho důvodu, aby někteří hráči netáhli tyto farmářské staty moc nahoru a tím ohrožovali skupinu. Minulo se to ale efektem, protože tím kompletně potlačili skupinové hraní. Odstranění téhle hovadiny je jedině dobře.

Zároveň bude sníženo scalování HP monster na hráče, z 75/85/95/110% na stabilních 75% napříč všemi obtížnostmi. Není nutno nic dodávat, rozhodně plus.

SWTOR aneb já jsem vám to říkal!

Written by Amahara on Saturday, 04 August 2012 22:00. Posted in Hry

Když v těch né tak dávných dobách v naší galaxii startoval projekt se zkratkou SWTOR, mnozí fanoušci Hvězdných válek se radovali z toho, že se konečně dočkají hry, kterou si jejich milované universum zaslouží. No řekněte sami... desítky světů s bohatou historií, stovky popsaných ras a prastarý souboj Dobra proti Zlu, to je přece naprosto ideální prostředí pro vytvoření ultimátního MMORPG titulu, nebo snad ne? A co na tom, že první pokus s názvem Galaxies nebyl takový úspěch, jak se očekávalo? Tenhle kousek přece budou dělat mistři ze studia Bioware v části universa, kterou de facto sami stvořili. Co se tedy může pokazit? Hra bude mít ohromný úspěch, vydělá EA spoustu chechtáků, vydělá vedení na nové jachty a soukromé tryskáče. No a protože mít vlastní jachtu je sen každého velkémo "top lýd mástr direktr supórtr meny diploms hevtr menežra", do celého projektu se nacpalo pár let práce a extrémní hromada baků.

 

Vyvážený BF4 a bez hlasování?

Written by prosek on Wednesday, 18 July 2012 18:46. Posted in Hry

Takže přátelé i nepřátelé, další Battlefield je prý on the way. A jak už je dobrým zvykem, experti na válku už predikují, za jakých podmínek by byl jejich oblíbený Tactical Team FPS ještě lépe hratelný.

A co že vlastně vadí na současném BF3?

After death voting - nechť už vás sejmou čímkoliv, jakkoliv, vždy se tam tak nějak válíte a vaše helmet camera zabírá vaši ruku, kterak hlasuje. Tuším tu levou. A to je prý rušivý element. Například na Zingu, mém oblíbeném portálu, se jeden redaktor vyjádřil k tématu chování lidského těla po zásahu kulkou. Prý když dostane voják SALVU z kulometu, správně by měl padnout na záda.